Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Thursday, October 18, 2012

~~ KHAMIS YANG COOLING ~~



Hah... !! Nak tau aper tak...??? Today, I'm already done w all chores by 11am. Cepat kan.. Hehehe. Aku pon tak tau naper boleh cepat lak. Dat includes cooking jgk tau. Chores hari2 sama jugak - kene vaccumm, cuci baju, sidai baju, mandikan Qis, masak and others. Tapi mcm tercepat pulak today. Hehehehe. Haahhh lagi satu... sekarang nie kul 1.30pm. Nak tau naper aku leh update blog nie siang?? Sebab ..........


Hehehe.. budak nie ngah bobok. Dah tersangat lah lama budak nie tak sleep at this hr. Usually either kul 3 ptg or 5ptg baru lah dia knock out. But today early.. maybe sbb tummy dia dah tersangat full agaknyer. Hehehee. Aper tak nyer, segala yang kita mkn sure dia mkn jugak. Tu blom susu lagi tu.. Hahahaha.

Ok now, sekarang nie, aku ngah mkn my brunch (breakfast cum lunch).. Nak tau aper yang aku mkn tak??? HHaaaaahhhh.... tgk nie..... :)


Keh Keh Keh... nie lah aku ngah mkn nie.... roti sapu with peanut and grape jam. Sedap tauuu...!!! Cukup lah 2 keping sbb nanti later2 kul 5 ke 6 ke baru mkn nasik. For now nie ngah malas nak mkn rice lah. 

Macam earlier tadi, aku ckp aku dah siap masak sekali kan. Betol.. aku tak bedek....!! Hubby dah mkn pon b4 he go to work tadi. Hehehe... Lauk hari nie.....;

Kobis Tumis


Ayam Masak Kicap

Cukup lah for today nyer dish kan. Masak banyak2, kadang2 tak habis pon.. Boleh bawak ke besok ah sometimes. Padahal bukan nyer masak in a huge amount. 

Nie sambil aku type nie, sambil lah tu mulut aku mengunyah hehehehe. K lah, for now nie jer yang boleh aku updatekan.. Nanti kalau ader citer2 lagi, aku update further k...Enjoy lah mata tu tgk lauk2 nie yer.... ;) ;) ;)



0 comments: