Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Thursday, September 6, 2012

~~ BOOKING DONE ~~

Aiseyman today terlambat sikit nak post kat sini.. Bukan aper sbb bz sikit tadi earlier, lagi2 dgn karenah anak2 nie... Boleh sakit jantung dibuatnyer!!!!!! Nie pon ngah melayan ragamnyer makcik Qis nie.. Ader ke dia nak buat main passport.. Kang aku bagi karang, alamatnyer duduk Singapore teruslah alamatnyer. 
Baru jer tadi, aku buat booking utk balik ke SG on the 10th Nov 2012. Flight kalau tak silap kul 12.45pm. Hehehehe... boleh gitu.. book tapi lupa pulak flight kul baper. Wuakakakaka. Anyway, harinie aku posa 6, qada' ramadhan n posa sunat khamis. Aku dah dpt 4 hari dah minggu lepas tapi disebabkan ke-uzuran hehehehe.. so terpostpone lah kejap... InsyaAllah dapat today n tomorrow, selesai lah suma. Nasib baik tahun nie aku cuma tinggal 6 hari jer dlm Ramadhan.. hehehehehe. 
Aku nak masak dulu utk jamuan berbuka jap.. nanti aku upload gambar lah yer.. tu pon kalau ingat.. hehehehe.
Mee Seafood Campak2 yang aku masak utk aku buka...


0 comments: