Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Wednesday, October 29, 2014

~ HAMPIR KE PENGHUJUNG BULAN OCT ~



Helo helo helo..... Tap tip tup...., tgk nie dah hampir2 ke penghujung bulan Oct. Lebih kurang lagi 23 hari, budak2 sekolah pre-school, sekolah rendah dan sekolah menengah dah mula start cuti hujung tahun. Bukan main cepat skali masa berlalu kan. When u think back, mcm baru jer suma budak2 skolah mula masuk sekolah. Nie tau2 ekk ekk dah nak yr end school holidays. Dunia dah semakin tua, masa berlalu mcm bullet; pejam celik pejam celik. Kadang2 tu macam terasa terkejar2 bila ader errands nak buat. Dan hampir ke penghujung tahun mcm nie, bermula lah keje aku utk urusan skolah anak2 dan urusan imigresen aku dan anak2. Memang mcm nie lah tiap2 tahun. Yearly jer kene gi imigresen Shah Alam utk renew student pass Dinah dan Danish and long term pass utk aku dan Sarah. InsyaAllah tahun depan, aku dah nak apply dah PR Malaysia utk aku dan semua anak2 aku. Mudah2an takder lah leceh dan lambat utk dptkan PR tu. 

Anyway, aku dan anak2 aku ngah look forward nak balik Singapura nie.. hehehe. Yerlah, both parents masih ader kat sana, so rindulah kan ngan papa, mama and adik lelaki sorang tu... Hehehehe. Will be back there fr 3 wks sbb ader urusan kat sana and at the same time boleh lah mkn aper saja yg asik 'dicraving2' kan hehehhe. Certain Singapore food memang susah nak carik or terus takder jual kat sini. Carik lah mcm nak rak, confirm tak jumpa. :)

K lah, for the time being nie, nie jer yg dpt diceritakan. Kalau ader nak diedit atau disambung, nanti later aku continue k... sebabnyer, perut dah kerongcong sbb lom mkn lunch walaupun time dah kul 3ptg. Hahahha. Memang aku mcm nie lah, selalu mkn lunch lambat... Salam sayang dari Mommy.... 


xoxo <3<3<3

0 comments: