Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Friday, November 2, 2012

~~ NASIB BADAN ~~

Aiseyman.. aper punya nasib today lah - jap aku citer sikit k. Pagi tadi routine aku as usual lah. Pagi bgn nak buat keje umah. After sidai baju kat luar, aku on laptop nie mcm biasa. Once done loading WINDOWS, aku nak sign in msn lah kan utk sambil2 sembang ngan BFF aku. Bila aku typed in, tak kluar pulak aper yg aku type. Pelik betol.. aku restart lah balik. Same thing happen even after aku restart berpuluh2 kali. Fed up betollah.. Time2 hubby takder kat sini lah dia nak K.O. Susah betol bila takder extra car. Stranded aku kat umah dgn laptop ber-keyboard rosak. Pelik tak bila aku ckp keyboard rosak tapi boleh pulak aku type ek...... hehehe. Well actually aku ngah pakai on-screen keyboard. Lemau sbb kene click satu2 dah mcm pakai hp... Nak tgk...?? K jap ek....

Haaaahhhh, nampak kan....... hehehe. Mcm kesian kan.... Sabar jerlah. Tunggu hubby balik dari Kluang besok den baru gi antar repair.. 

Hai ni aku masak daging kicap. Daging yg aku dpt dari surau time raya korban lepas. 
Oklah.. boringlah type mcm nie..... Sehingga jumpa bila laptop nie dah di-repair k... Bye, adios amigos........

0 comments: