Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Friday, November 9, 2012

~~ ESOK NAK BALIK SG ~~

Dah pun Friday... Alhamdulillah sbb dpt melihat hari jumaat lagi.... Syukur syukur... Anyway, today takder lah citer yg best mana pon. Cuma nak kasitau jer, today satu hari aft masak tadi, aku pack luggage yg tak terpack2 abis dari haritu. Hehehe. Lengit tau bila nak kene pack bukan untuk diri sendiri jer tapi utk anak2 skali. Siap tulis kat list lagi ah aper yang nak dibawak. Alhamdulillah, dah pon siap luggage tu, tinggal masok yg last2 minute jer. Mula2 masa tulis kat list, mcm tak byk. Tapi bila dah masok barang2, aiseyman... penuh jugak daaaaahhhhh.... Tu tak bawak pon pampers dari sini. Nanti sampai kat SG baru gi beli lah. Kalau nak masok pampers, alamatnyer 2 bag lah jawabnyer. Nie 1 big luggage sudah lah kan.. sbb nak bawak stroller lagi... 
Esok, aku dan anak2 akan terbang balik ke SG utk 2 minggu. Yup, 2 minggu jer..takleh lama2 lah sbb org lelaki nie takleh di tinggalkan lama2... bukan takot aper atau pon cemburu ke aper tapi BERDANAU umah nanti sbb takder saper yg nak vaccumm dan mop. Keh keh keh... dats the fact - cannot deny kan...;)
Sementara aku takder kat KL nie, my FIL will be placed kat umah SIL aku yg kat Semenyih. Nanti bila aku dah balik kat KL, hubby akan fetch FIL balik kat umah aku n nanti b4 7th December, baru antar kat umah SIL serting aku pulak sbb FIL ader check up kat Hospital Kuala Pilah.
Anyway, esok flight aku kul 12.40 tengahari.. so lebih kurang kul 9 pagi gitu nak kene kluar umah lah.. sampai KLIA LCCT kul 10+.. so gi kat baggage nyer counter sbb nak kene check in luggage lepas tu dah leh lepak2 kat sana dulu sementara tunggu flight. Hubby pon takleh lama2 tunggu ngan aku kat sana sbb FIL ader kat umah. Takleh tinggalkan lama2 lah org tua kat umah sorang2 kan. Takot aper2 jadi nanti, lagi2 kalau org tua dah tak kuat.... Kita bukan aper cuma takot dia jatoh jer....
K lah, till then... insyaallah ader ma

2 comments:

shark said...

wahhhh sakan u ollsss..
cuti singapore siap..
jelessss ;p

Abie Shidah Ad said...

Hehehe.. balik SG sbb nak kene renew passport. tahun depan dah KO. takot tak cukup validity nanti susah nak approve long term pass i n anak2. hehehe. lagipun biar ilang rindu my parents dgn cucu2 dia.... tap tup dah nak balik hujung minggu nie. kejap jer. huu huuuuu