Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Tuesday, December 2, 2014

~~ HAPPY BIRTHDAY, QISTINA QAISARAH ~~





*knock.. knock.... * Hehehe... Hari nie hari special utk anak bongsu aku. Yup, birthday dia hari nie 2 Dec... tahun 2010. Kejap jer masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah masuk 4 tahun dah budak kecik nie. Rasanyer mcm tak puas masa dia baby dulu. Tau2 tahun depan dah nak masuk K1. Haiizz..... Aku belek2 gambar2 dia dari seawal umur 1 hari sampai skarang... sambil2 tgk video dia gak yg aku upload kat Youtube, tersenyum aku sorang2 mcm org tak betol pon ader bila tgk keletah dia. Kalau boleh rewind, nak ajer aku rewind dari seawal aku masuk delivery suite dulu. Hehehehe. Gila ke aper aku nie.. org lain kalau boleh tak nak tempuh saat yg teramat sakit tu kan... hehehehe. Dari saat menyusukan dia sampai lah skarang bila dia boleh mkn segala mkn heheheh.... Saat2 yg best yg takleh lupakan sampai mati.


Fresh from the oven - a few minutes old.


Now.....


Nanti mlm ader lah plan nak buat small birthday surprise utk dia.. hehehe dia tak tau nie. Confirm ader priceless moments capture kekekeke. Kita nantikan esok lepas aku upload k... 

For now, aku stop dulu la yer... Esok aku sambung lagi citer hal budak hyper sorang nie lagi.... Bye2 utk suma.. salam sayang dari mommy...


xoxo <3<3<3

0 comments: