Kelab Blogger Ben Ashaari

* FANS *

Friday, June 28, 2013

~~ Mee Goreng hari nie ~~



Helo helo helo.... Hah..!! Hari nie ader time sikit utk kita berceloteh lah kat sini. Bukan celoteh aper pon, update aper2 yg patotlah kan.... Anyway, nak update sikit abt the haze, so far ader improvement. Hopefully it gets better gradually. Kiddos pon dah back to school since Wednesday although teachers in school were given masks to be distributed to all students. At the same time as precaution, aku get my kids to bring mask each to school.

Anyway, u can always refer online for the readings kan. So at least boleh lah monitor from home. Hehehehe. K even weather today is pretty panas terik n silau, tapi view tu better dari pada hari2 yg lepas tu. Dah lah aku nie rabun, tambah lah pulak dgn jerebu, masyaallah, makin teruk view dari bijik mata aku nie. Bijik mata org lain aku tak tau lah kan.. Hahahaha.

K nak citer update sikit lah, smlm anak boy aku, Danish Mirza nyer birthday - 10th Birthday. Kejap jer dah 10 tahun anak bujang nie hah. Nanti tap tip tup, tau2 dah nak amik UPSR. Cepat masa berlalu. Smlm tu since its a school day, dia terpaksa lah go school mcm biasa walaupon birthday. At home pulak, aku masakkan ayam merah utk dia. Nothing special lah sbb last yr dah kasi surprise on his birthday, aku bawakkan kek to his class.. Terkejut 'beyok' dia. So this yr, tak nak kasi surprise mcm tu lah sbb dia mesti dah expect kan. So this yr, insyaallah esok aku nak kasi dia a lil surprise tapi takleh kasitau sekarang. Heheheh. Kita nantikan minggu depan bila aku ader time utk update blog lagi k. ;) ;)

K untuk hari nie, aku masak mee goreng. Dah siap masak pon cuma lom mkn jer. Keh keh keh.... Nak tgk mee goreng tu??? Alahhh nie main campak2 jer....


K lah, blogging utk hari nie berakhir di sini sbb perut dah memanggil2 mee kat kuali tu disuruh masuk .. he he he.... Bye n take care suma....

xoxo <3


0 comments: